Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

b88

23. 10. 2011 16:27
přesně to jsem říkala

když začali všichni vyřvávat jak doktoři vydíraj a ohrožujou společnost jen kvůli svojí nenasytnosti...řikala jsem, vždyt kolikrát už stávkovali "neanečisto" a nikdo si jich nevšímal...no tak holt ted musí stávkovat doopravdy. to neni že by se znenadání rozhodli koupit si mercedes, to je o zhoršujících se podmínkách v jedné z nnejdůležitějších profesí vůbec. doktory bychom si měli hýčkat, stejně jako učitele, řemeslníky a všechny, kteří opravdu něco umí. doktoři mají moji plnou podporu (přestože mám taky několik špatných zkušeností s doktory jako každý jiný)

0 0
možnosti

Světlonoš_v01

23. 10. 2011 12:47
problém akce DO byl v tom

že nebyla dotažena do konce. Měla trvat o pár měsíců déle než trvala, mělo se ultimativně požadovat, aby ve zdravotnictví skončil Šnajdr, Šťastný, Heger. Bohužel spousta kolegů akci nemyslela tak vážně jak bych ji myslel já. Jenže já jsem koneckonců už v zahraničí.

Pokud jde o veřejnost, tak velká většina ukázala, že nejsou nic jiného než manipulovatelná závistivá lůza, která si nic jiného než americký způsob zdravotnictví nezaslouží.

1 0
možnosti

CART09

23. 10. 2011 13:09
Re: problém akce DO byl v tom

Teď jste nám to ukázal!! Je to opravdu nanic, když tu většinu manipuluje někdo jiný, než vy, že??;-D

1 0
možnosti

bull004@seznam.cz

23. 10. 2011 12:30
U nás je předoktorováno,

přešpitálováno. Jen přes zdravotní pojišťovny proteče do zdravotních zařízení ročně asi 250mld korun, tedy když podělím 25 a 10 miliony, mám krásné číslo číslo 1.000 euro za rok. Zkuste se podívat na náklady pojišťoven v Německu na jednoho pojištěnce a pochopíte, že něco je tady špatně. Ale dokud to neklekne, nic se nebude dít. Naštěstí už se našla zájmová skupina, která jde na to stejně jako v modelu Sazka a v současné době podniká atak na VZP, aby ji zprivatizovala. Pak si myslím se budou divit i lékaři i pojištěnci :-).

1 0
možnosti

valissen

23. 10. 2011 11:34
Třeba už konečně půjdou

Slovenští lékaři čekají.

1 0
možnosti

vlastmá

23. 10. 2011 10:29
PROBLÉMEM JSOU POMĚRY VE ZDRAVOTNICTVÍ

Tyto problémy by především v prvopočátku měly řešit u sebe. Lékaři však použili pacientů, jako rukojmí ve smyslu vydírání. A je pravdou, že v závěru šlo jen v první řadě o peníze. Toto bylo patrné i z používaných čísel příjmů, které byly záměrně podhodnoceny.

Do nedávna jsem neměl žádnou zkušenost se zdravotnictvím. Po úrazu jsem však měl možnost poznat co je to za bordel. Byl jsem účastníkem-obětí nehody. Přijeli pro nás, zraněné tři sanitky, a jelikož byla spousta sněhu, zaparkovaly asi 50 metrů od nehody. Po ošetření viníku, z mého pohledu, Bez nějakého vyšetření mi sdělili, abych se přesunul do sanitky. Odvezli mě do nemocnice, kde zjistili jen lehké zranění. Zlomený prolomený obratel. Jedni na mě křičeli, abych se nehýbal, druzí po mě chtěli, abych si vlezl pod rentgen. Několikaměsíční léčení jsem pak trávil o hladu v posteli. Po 4 měsících jsem obdržel první nemocenskou a měl si možnost něco koupit k jídlu.

1 0
možnosti

CART09

23. 10. 2011 9:40
Z velké části souhlas

Přidal bych jen, že se na tom primárně svezlo vedení odborů, které chce po vzoru Falbra a dalších předchůdců získat trafiky od ČSSD, stejně tak načasování bylo docela podezřelé...

A k té PR kampani - ta prostě selhala, a namísto vysvětlení zafungovala jen jako červený hadr na býka a populaci proti stávkujícím (pardon, "své-ústavní-právo-na-výpověď-vykonávajícím") jen poštvala. Buď to podělala agentura, protože špatně kampaň nastavila, anebo takové zadání dostala od odborářů, anebo to sabotovala schválně.

Každopádně s vhodnou kampaní by dosáhli mnohem víc, než s vyhrožováním. Češi jsou sice obecně švejkové, ale tohle je jeden z mála bezpečných způsobů, jak je hromadně nas*at, a doktoři tak přišli o mnohem víc, než získali, protože přišli o etickou prestiž svého zaměstnání...

2 0
možnosti

taras

23. 10. 2011 9:36
Je to poměrně jednoduché:

primitivní ideologický postup české pravice spočívá v tom, že každý fungující systém veřejného zájmu a na všech úrovních, od poslední okresní nemocnice až po stát, přivede uměle, administrativními zásahy do ztráty a tím vytvoří prostor pro jeho privatizaci. Neboť jenom privátní vlastník sype politikům ODS desátky. Jednoduché, stokrát už opakované.

1 0
možnosti

CART09

23. 10. 2011 9:40
Re: Je to poměrně jednoduché:

zatímco spravující státní úředník vše udělá nezištně a lépe...;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2030x
Dětský lékař, teolog, bioetik.
Akademický pracovník Ústavu etiky 3. lékařské fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Věnuje se etickému poradenství v medicíně a v sociálních službách (http://jaromir-matejek.webnode.cz/).