Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Marlen2

11. 6. 2012 20:15
opravte mne

jestli jsem něco špatně pochopila ale vyplývá z toho že v konečném důsledku já obyčejný pacient odnesu to,že existují chorobní či dokonce lživí stěžovatelé?!Jsem poměrně často nucena svým zdravotním stavem podstupovat různá vyšetření a kontroly u lékařů,je nutné ale i pro mě velice únavné,má peněženka se navíc na časté poplatky také netváří nadšeně.Přesto se snažím být vztřícná,spolupracuji a znám lékaře s hezkým přístupem i ty opačné.A teď mám být smířena s tím,že by vlastně byli lékařské úkony a léky dražší,aby se "vlk nažral a koza zůstala celá"?!

0 0
možnosti
JM

Matějek

12. 6. 2012 8:07
Re: opravte mne

Ne, opravovat Vás nemusím. Tato tendence skutečně existuje a není to nic nového. Není to ale tak, že by se to měnilo během 14 dní, je ale jisté, že před např. pěti lety nebyl ten tlak ve zdravotnictví tak veliký.

0 0
možnosti
M

maamar

11. 6. 2012 18:58
Moje zkušenost

Rád bych se s Vámi podělil o vlastní zkušenost, po níž jsme jako rodina taky uvažovali o žalobě. Nakonec jsme to ale po tom všem trápení vzdali. Přesto bych stál o Váš názor, ale nechci zde  zveřejňovat všechny choroby a onu situaci, proto prosím o kontakt na Vás, abyste to četl jen Vy. Děkuji.

maamar@seznam.cz

0 0
možnosti
S

sofistikusII

11. 6. 2012 18:22
***

karma. hezké, když někdo píše o něčem, čemu rozumí a v čem je orientován. jen jsem nyní zvědav na diskuzi.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2030x
Dětský lékař, teolog, bioetik.
Akademický pracovník Ústavu etiky 3. lékařské fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Věnuje se etickému poradenství v medicíně a v sociálních službách (http://jaromir-matejek.webnode.cz/).